FANDOM

  תבנית:אתר אינטרנט

'גלדיאטוס (באנגלית: Gladiatus)' הוא משחק דפדפן, שבו אתה יכול לשחק בחינם, או עם כמה יתרונות תמורת תשלום. המשחק מתרחש ברומא העתיקה שבו אתה יכול לשחק כגלדיאטור, המתאפיין ביכולת ליצור אינטראקציה עם אלפי שחקנים דרך המשחק. המטרה העיקרית של המשחק היא להרוויח יותר כבוד, אפשרי באמצעות משלחות במקומות שונים, עבודות למיניהן, ביצוע קרבות או איתגור מישהו בזירה.

בעת הרישום למשחק, עליכם יהיה לבחור את המין: בן או בת שאיתו אתם מעוניינים לשחק. יש לשים לב שעליכם לבחור את מינכם בחוכמה שכן, שינוי המין שלכם במשחק עולה 15 אבני אודם. 

====הסבר על אפשרויות המשחק (בצד ימין) :  לפני 'חלון הסקירה' תוכלו להיעזר באפשרויות הראשונות שקיימות במשחק שכוללות: עזרה במשחק, קישור כניסה ישיר לפורום המשחק, פרופיל ועוד.====

אפשרות 1 - 'חלון סקירה' : בחלון הסקירה תוכלו לראות את הדמות שלכם, שכמובן בתמונה שתוצג בהמשך, תוכלו לראות את הדמות שלי במשחק וכל דמות ודמות במשחק משתנה בהתאם לרמת הדמות. דרך חלון הסקירה, תוכלו לשים את הנשקים שלכם ודברים נוספים אחרים.  כאשר תיכנסו לחלון הסקירה - אתם תראו אותו כך:

קישור לצפייה ישירה: http://up353.siz.co.il/up2/oijzmy1ztitc.png

אפשרות 2- 'פנתיאון' : בעת לחיצה על האפשרות 'פנתיאון', יפתחו לכם שלוש כרטיסיות עם שלוש אופציות: משימות, משימות ייחודיות, והאלים. כל לחיצה על אופציה אחרת תוביל אתכם לחלון אחר. כאשר תלחצו על כרטיסיית המשימות, אתם פשוט תראו משימות. את החלון הזה - תראו כך:

קישור לצפייה ישירה: http://up353.siz.co.il/up1/mcutzmwwzyz3.png

כאשר תלחצו על כרטיסיית משימות ייחודיות, יוצגו לכם מטרות שעליכם להגיע אליהן ובמידה ותגיעו אל המטרות הללו - אתם תקבלו נקודות אצל האלים. את החלון הזה - תראו כך:

קישור לצפייה ישירה: http://up353.siz.co.il/up2/ijt3kzhoezmx.png

כאשר תלחצו על כרטיסיית אלים, תוכלו להשיג נקודות. כמה שיותר נקודות - תוכלו להשתמש ביותר הטבות שהם מאפשרים. לכל אל ישנן 3 הטבות. כל הטבה עולה יותר. בכל יום ניתן להשיג עד 60 נקודות מכרטיסייה זו. את החלון הזה - תראו כך:

קישור לצפייה ישירה: http://up353.siz.co.il/up3/tmhehgrozlyz.png

אפשרות 3 - 'אגודה' : דרך כפתור זה, אתם יכולים להצטרף לאגודות ולפתוח אגודות. באגודה יש מספר מבנים, שיצוינו להלן (כולל התפקיד של כל מבנה ומבנה):

  • פורום גלדיאטוס: ככל שמשדרגים את רמת פורום גלדיאטוס יותר - קיים בו יותר מקום לחברים.
  • מחסן : במחסן, חברי האגודה יכולים לשים דברים, ויכולים גם לקחת אותם (רק במידה ויש לכם הרשאות לכך).יש לשים לב לחוקי המשחק האומרים - "שחקן שרוצה לתת לשחקן אחר מתנה כגון ציוד, מזון, שידרוגים או שכירי חרב, חייב לעשות זאת דרך בית האגודה. מתנות אלה מוגבלות למתנה אחת פעם ב- 7 ימים. יוצאי דופן אלו פריטים מתכלים (שימושיות והאצות). ההגבלה עבור פריטים אלה היא לא יותר מ 1 כל 24 שעות."
  • היכל מאסטר המלחמה: המנהלים יכולים לתקוף בו גילדות אחרות שמהן בוזזים זהב לאגודה. את הדיווחים על תקיפות האגודה כל חברי האגודה יכולים לראות, וגם את התקיפות של חברי האגודה ולהפך (למעט - דמויות ללא הרשאות).
  • נגוטיאום X: ככל שמשדרגים את המבנה לרמה גבוהה יותר אפשר לכלוא יותר בוסים.
  • בנק: דרך הבנק ניתן לתרום לאגודה, ובאמצעות הכסף שתורמים חברי האגודה - ניתן לשדרג את הבניינים של אותה אגודה.
  • ספרייה: כל מתכון מעלה משהו לכל חברי האגודה (לא רק לך). ככל שהמבנה גדול יותר אפשר להכניס יותר מתכונים.
  • מקדש: במקדש מתפללים לאלים, ומקבלים על כך נקודות - בהתאם לאל שאליו התפללת.
  • וויליוס מדיקוס: בוויליוס מדיקוס נמצאים רופאים, שממלאים לך חיים. בכל רופא ניתן להשתמש רק פעם בכל 8 שעות.
  • בית רחצה: בית הרחצה נותן לך מספר אחוזים של התחדשות החיים, בהתאם לרמת המבנה. כמו כן, ניתן לרשום בו דברים שיהוו כמעין טיוטה (גם אותם ניתן לראות במידה ויש הרשאות).
  • שוק הגילדה: בשוק הגילדה אפשר למכור דברים לחברי האגודה שלך בלבד.
  • משטח אימונים: כל רמה של מבנה מורידה 2% מעלות האימון.

נקודות שיא מראות את דירוג השחקנים, והאגודות, וניתן גם לראות את הצינוקים ולחפש שחקנים ואגודות שונות.

בפרימיום ניתן לעשות סנטוריון לקנות אבני אודם. משתמשים שמעוניינים לרכוש אבני אודם ולא יודעים איך לרכוש אותן - תוכלו לקרוא את המדריך:מדריך לקניית אבני אודם. שהוכן בנושא.

  • עבודה: בלחיצה על כפתור זה, ניתן לעבוד בעבודות כאלה ואחרות תמורת קבלת זהב ושימושיות בסיום העבודה. בכל עבודה מקבלים מספר זהב שונה, והשעות אינן תואמות גם כן. במידה ואתם מעוניינים לעבוד כסנטורים או תכשיטנים - הדבר יעלה לכם 3 אבני אודם. בלחיצה על כפתור זה - תראו את החלון הבא:

קישור לצפייה ישירה: http://up353.siz.co.il/up2/u5wdjloe2mgm.png

  • זירה: בכניסה לזירה, ניתן לתקוף שחקנים אחרים. זירת הסירקוס-טורומוס נפתחת מרמה 10 ונלחמים יחד עם שכירי חרב, וכך גם הצינוק. קיימים גם - זירת פרובינסאריום סיריוס פרובינסאריום, הן אותו הדבר כמו הראשונים אבל בזירות האלה אפשר לתקוף את הסרבר השני.
  • אימון: הנושא החשוב ביותר. באימון אתם מאמנים את הסטטיים שלכם. להלן הסטטיים השונים:
  1. כוח: 10 כוח = 1 נזק, משפיע גם על הסיכוי לחסום מכה.
  2. כישרון: יותר סיכוי לפגיעת מכה, משפיע גם על הסיכוי לתת מכה קריטית.
  3. זריזות: פחות סיכויים שהיריב יפגע בכם, משפיע גם על הסיכוי להימנע ממכה קריטית.
  4. תחייה: לא סטטי חשוב, אבל ככל שמאמנים אותו יותר - עולה לך יותר חיים בכל שעה, גם מעלה את המקסימום של נקודות החיים.
  5. כריזמה: מעלה סיכוי לתת מכה כפולה או להמנע ממכה כפולה.
  6. אינטליגנציה: ברמות הנמוכות מומלץ לאמן. ברמות הגבוהות גם אך קצת פחות. האינטליגנציה חשובה למרפא של הצינוקים, וליותר סיכוי לגלות בונוס בסיורים.
  7. נפח נשקים, נפח שריונות, סחורות כלליות, אלכימאי, שכיר חרב - באמצעות חמשת הדברים הללו, אתם יכולים למכור דברים ולקבל את הערך שלהם. וגם לקנות דברים, אבל הם עולים יקר.
  • מאגוס ארמיטיקוס: משדרגים בו את החפצים שעליכם או חפצים שלא עליכם.
  • בניין מכרזים: ניתן לקנות בו את כל סוגי החפצים. קיים מרכז רגיל ומרכז לשכירים, שהמרכז לשכירים מכיל חפצים עם ריפוי ואיום.
  • שוק: אותו הדבר כמו שוק הגילדה, רק שהשוק הזה הוא לכל השחקנים ולא רק לחברי האגודה.

==הסברים ושאלות נפוצות - המתבודד והסיורים - ==

מתבודד:

  • אתה מעוניין ליצור היסטוריה עם שם חזק יותר? אתה יכול לשנות את השם שלך בתמורה ל- 10% מהכבוד שלך ועוד כמות זהב.
  • הכבוד שלך לא מספיק לך? אתה רוצה להיות מהולל בארצות אחרות? אתה יכול לעבור לארצות אחרות שיש בהם סיורים וצינוקים אחרים. דוגמות: אפריקה - צריך לנצח את גרסנץ', רמה 20, ו- 1250 זהב. גרמניה - צריך להיות רמה 40, ו- 3000 זהב.
  • אתה עצוב ולא מרגיש בנוח בעור של עצמך? מה אתה אומר על העברת הנשמה שלך לגוף אחר? אתה יכול לשנות את הדמות שלך לדמות של בחורה ולהפך, בתמורה ל- 15 אבני אודם.

סיורים:

בסיורים ניתן לתקוף מפלצות כאלה ואחרות ולקבל בתמורה זהב, ניסיון וכבוד. פעם ב.. מקבלים אבן אודם. בארצות אחרות יש מפלצות אחרות , ובכל מפלצת אפשר לפתוח בונוסים אחרים. יש בונוס של יותר ניסיון, יש בונוס לקבל יותר כבוד, יש בונוס עם יותר סיכויים למצוא פריט ויש עוד בונוס של קבלת זהב רב יותר. לרוב הסיורים קיים צינוק משלהם, כמובן מרמה 10. 

צינוקים:

לא לכל סיור קיים צינוק - יש סיורים בהם יש שמי צינוקים: רגיל או קשה, ויש כאלה שיש רק אחד ויש כאלה שאין בכלל. בשביל הצינוק יש צורך בשכירי חרב. שכירי חרב הם כמו הדמות הראשית, רק שאותם לא ניתן לאמן. איך שמים את שכירי החרב? מרמה 10 תיפתח לכם דמות נוספת, ובה יש ארבעה ריבועים קטנים, כמו בתמונה שלהלן:

קישור לצפייה ישירה: http://up353.siz.co.il/up1/3dg4nizzdaml.png

Come si divide la schermata עריכה

Nella schermata sono presenti quattro riquadri. Nel primo possiamo vedere quattro voci: -novità; -rapporti di combattimento; -messaggi; -pacchetti. Cliccando su "novità" vedremo i messaggi, gli eventi e le raccomandazioni scritte dallo Staff di Gladiatus Italia. Ci si può inoltre documentare sulle nuove vicende riguardanti il gioco. Cliccando su "rapporti di combattimento" si possono osservare i combattimenti del proprio gladiatore nei minimi dettagli: ori razziati, nome dell'avversario, dettagli del combattimento ed esito. A seconda del simbolo presente accanto al nome dello sfidante si può capire se il combattimento è difensivo (scudo) o offensivo (spada). I rapporti visibili sono divisi in quattro sezioni: spedizioni, arena e, dal livello 10, circo turma e segrete. Cliccando su messaggi si possono vedere i messaggi ricevuti dalla corporazione o dai singoli personaggi. Anche nei messaggi sono presenti tre sezioni: riepilogo, scrivi messaggio e cartelle. Nella prima è possibile vedere il numero di messaggi presenti nella cartella "inbox", creare una nuova cartella, gestire le proprie cartelle e bloccare i messaggi di qualche giocatore sgradito. Nella seconda si possono scrivere i messaggi per gli altri gladiatori, mentre nella terza è possibile leggere i messaggi e segnalare i messaggi offensivi agli operatori di gioco. La quarta voce del riquadro serve ad inserire nell'inventario gli oggetti vinti all'asta, trovati nelle segrete o nelle spedizioni o gli ori conquistati lavorando o vendendo gli oggetti. Adesso parliamo del secondo riquadro, grazie al quale possiamo tenere d'occhio le informazioni principali del vostro gladiatore. Il numero affiancato alle due monete rappresenta il numero degli ori del vostro gladiatori, mentre quello affiancato al rubino rappresenta, appunto, il numero dei rubini. Nella seconda fila, la posizione in classifica generale, dovuta alla "quantità" d'onore, è segnalato accanto alla coppa stilizzata. Puntando l'indicatore del mouse su quest'ultimo simbolo potrete vedere l'onore e la fama che avete accumulato fin ora. Accanto alla posizione in classifica, c'è il livello del vostro personaggio, che aumenta con l'esperienza, qui rappresentata dalla barra gialla.  Sopra l'esperienza c'è la vita residua del gladiatore. Nel penultimo riquadro il gioco mette a disposizione la possibilità di vedere i punti segrete e spedizioni rimasti, mentre nell'ultimo è rappresentatala vostra posizione nelle due classifiche: arena (sopra) e turma (sotto).

Nemici עריכה

  • ITALIA:
  • Monti nebbiosi: Recluta Latitante, Arpia, Cerbero, Medusa
  • Boschi oscuri: Ratto, Lince, Lupo, Orso
  • Villaggio barbaro: Barbaro, Guerriero Barbaro, Berserker (da continuare)
  • Campo dei banditi: Soldato infedele, Mercenario Infedele (da continuare) 
  • Tempio antico: Guardia Culturista, Topo Mannaro, Minotauro, Capo Minotauro
  • Covo dei Pirati: Schiavo fuggito, Soldato corrotto, Assassino, Capitano
  • Caverna del Lupo: Cinghiale, Branco di lupi, Lupo Alfa, Lupo Mannaro

  • AFRICA:
  • Dal livello 41
  • Il Gigante Bianco: Antilope, Cacciatore Voodoo  
  • Oasi Mesoai: Coccodrillo del Nilo, Cacciatore Voodoo 
  • Tribù degli Umpokta: Cacciatore Voodoo, Sciamano
  • Carovana: Cacciatore Voodoo, Sciamano  
  • Tempio VooDoo: Sciamano, Cacciatore Voodoo, Cobra Sputatore, Guerriero VooDoo
  • Il porto perduto: Coccodrillo del Nilo, Cacciatore Voodoo
  • Grotta del Sangue: Tarantola, Cacciatore VooDoo   
  • Il saltarupi: Cacciatore Voodoo
  • Il ponte: Cacciatore Voodoo , Esattore delle tasse , Cannibale

  • AFRICA:
  • Dal livello 61
  • Il Gigante Bianco: Leone, Cobra Sputatore  
  • Oasi Mesoai: Leone, Cobra Sputatore, Guerriero VooDoo, Cacciatore Voodoo,
  • Tribù degli Umpokta: Portainsegna, Cobra Sputatore
  • Carovana: Portainsegne, Cacciatore Voodoo, Cobra Sputatore, Guerriero VooDoo    
  • Tempio VooDoo: Guerriero VooDoo, Cobra Sputatore 
  • Il porto perduto: Cacciatore Voodoo, Cobra Sputatore, Guerriero VooDoo
  • Grotta del Sangue: Re Scorpione, Cobra Sputatore   
  • Il saltarupi: Cacciatore Voodoo
  • Il ponte: Cacciatore Voodoo

  • GERMANIA:
  • Dal livello 41:
  • La Montagna Di Konam: Tigre Striata, Elefante Dalle Lunghe Zanne, Ariete Mannara
  • La Foresta Verde: Orso Da Guerra, Elefante Dalle Lunghe Zanne, Branco di Lupi Demoniaci, Lupo Mannaro
  • Villaggio Vandalo: Vandalo, Tigre Striata, Elefante Dalle Lunghe Zanne 
  • Accampamento Teutone: Orso Da Guerra, Elefante Dalle Lunghe Zanne
  • Il Tempio delle Caverne: Scheletro, Zombie, Elefante Dalle Lunghe Zanne, Sacerdote Demoniaco
  • Il Villaggio Maledetto: Deucalione, Elefante dalle lunghe zanne, Branco di Lupi Demoniaci
  • La Miniera: Vandalo, Tigre Striata, Elefante dalle lunghe zanne
  • La Collina Del Cimitero: Orso Da Guerra

Dal livello 61:

  • La Montagna di Koman: Elefante dalle lunghe zanne, Tigre Striata
  • La foresta verde: Lupo Mannaro, Branco di Lupi Demoniaci 
  • Villaggio Vandalo: Lupo Mannaro, Branco di Lupi Demoniaci, Vandalo 
  • Accampamento Teutone: Teutone Iroso, Branco di Lupi Demoniaci 
  • Il Tempio delle Caverne: Sacerdote Demoniaco, Branco di Lupi Demoniaci 
  • Il Villaggio Maledetto: Deucalione, Tigre Striata, Teutone Iroso, Branco di Lupi Demoniaci 
  • La Miniera: Elefante dalle lunghe zanne, Tigre Striata,
  • La Collina del Cimitero: Orso da Guerra, Branco di Lupi Demoniaci

Inoltre oltre alle spedizioni e i vari nemici (elencati sopra) ci sono anche le segrete con il quale è possibile ricevere fama e vari oggetti.

Lunghezza delle aste עריכה

Non si può scoprire la lunghezza delle nuove aste perché ora sono random, ovvero casuali.

  • Lunghissima: può durare da 6 a 8 ore;
  • Lunga: può durare da 4 a 6 ore;
  • Media: può durare da 2 a 4 ore;
  • Breve: può durare da 30 minuti a 120 minuti;
  • Brevissima: può durare da 5 minuti a 30 minuti.

Da sottolineare che è stata aggiunta una seconda casa delle aste, tutta dedicata ai mercenari: dalla quale, però, sono stati rimossi alcuni tipi di articoli, come i miglioramenti, potenziamenti, mercenari ed utilizzabili.

Collegamenti esterni עריכה

תבנית:Portale