FANDOM

איך משיגים הרבה כבוד? עריכה

הדרך הטובה ביותר היא להשיג כבוד היא כמובן מסיורים ומהמסעות, אבל./ מה תעשו אם יגמרו לכם הנקודות סיור? אוקיי, אז הדבר שמוסיף הכי הרבה כבוד לאחר הדברים האלו, הוא עבודה בחווה. אני ממליץ על עבודה בחווה במשך היום, עושים סיור ו/או מסע ואחרי זה עבודה בחווה לשעה. חשוב לזכור עבודה בחווה של שעה ואז עוד שעה עדיפה על עבודה של שעתיים רצופות. דהיינו, אם אתם שמים את השחקן שלכם לעבוד בלילה 8 שעות, אם תקומו כל שעה לתת לו לעבוד שעה, הוא יקבל הרבה יותר כבוד והרבה יותר התנסות.

איך משיגים הרבה זהב? עריכה

יש המון דרכים, חלקן יעילות וחלקן פחות. הדרך היעילה ביותר היא מסעות, אחרי כל מסע תקבלו סכום זהב נחמד מאוד. לכן כדי לעשות המון המון מסעות בכל פעם שאתם תוכלו. הדרך השניה היא מסיורים, אבל כמו שאתם כבר יודעים, לא שווה לבזבז את נק' הסיור סתם ככה,אלה רק בהקשר של מסע וכד'.

הידעת? כולם חושבי שלעשות מסע קשה הוא הדבר הטוב ביותר, לא, ממש לא. עריכה

כפי שאתם בטח כבר יודעים מרגע שהתחלתם מסע קל תחכו שעתיים ,מרגע שהתחלתם מסע בינוני תחכו 4 שעות וקשה 6 שעות. אני אישית ממליץ על לעשות מסעות קלים מפני שבסוף כל מסע,אתם מקבלים משימה שנק ההתנסות בה מוכפלות. לפני שתלכו לישון ו/או לביה"ס תעשו מסע קשה וכך גם חסכתם המון נק' סיור בשביל המסע הקשה כי עשיתם מסעות קלים וכך גם שתקומו בבוקר לא תאלצו לחכות 6 שעות.

איך עולים רמות מהר? עריכה

אחת הדרכים החשובות ביותר בכדי לעלות רמות מהר היא להילחם בכל 15 דקות בזירה. לפעמים אנחנו נקלעים למצב שכל מי שאנחנו רואים בזירה חזק מאיתנו ואז אנחנו פשוט לא נלחמים. אז זהו שלא, מעכשיו אם קורה לכם מצב כזה לכו לנקודות שיא וחפשו שחקן שהוא עד 3 רמות מעליכם או עד 3 רמות מתחתיכם שאתם מסוגלים לנצח ותלחמו בו. אתם תקבלו עליו לפחות נקודת נסיון אחת ולפעמים גם זהב.

איך משיגים מתכונים? עריכה

הרבה שאלו אותי את השאלה הזאת והנה התשובה. מתכונים ניתן לקבל אך ורק מסיורים מוצלחים. אתם בטח שואלים את עצמכם למה אתם עושים מלא סיורים ובכל זאת לא מקבלים, התשובה היא בגלל שאתם עושים סיורים שעולים לרוב 2 נק' סיור. אגב הכי מומלץ להשתמש בסיורים אלו. אם תעשו סיורים שיעלו לכם מעל ל2 נקודות סיור הסיכוי לקבל מתכון גדל. כמובן שזה לא שווה, אבל איך שתרצו.

אבקה ירוקה: אבקה ירוקה של זריזות ניתן למצוא אך ורק לאחר סיור או כפרס במשימה בפונדק.

המלצה על נשקים ברמות מסוימות. עריכה

נשקים טובים לרמות הנמוכום והגבוהות: יש נשק ברמה 33 שקוראים לו "ביסטהאמרס" והוא מומלץ ביותר וניתן למצוא אותו בנפח הנשקים מרמה 26 יש נשק ברמה 34 שנקרא אטנדטילס והוא מומלץ אפילו יותר וניתן לראות אותו בנפח הנשקים מרמה 27 יש נשק ברמה 41 וקוראים לו גיהנום והוא מומלץ אך ורק אם לא השגתם עד אז את הקודמים לו. ניתן לראות אוות בנפח הנשקים מרמה 33.

שריונות וחפצים אחרים. עריכה

ישנם חפצים בשם אורוטיאנס שמומלצים ביותר לשחקנים שהגיעו לרמה 21. ומרמה זו הם יכולים למצוא את החפצים בנפחים למינהם. ישנם חפצים בשם ראיולס שהם מומלצים הרבה יותר לשחקנים ברמות 23 שמרמה זו הם יכולים למצוא את החפצים בנפחים למינהם. ישנם חפצים בשם סיסנס, החפצים הם ברמה 32 והם מומלצים מאוד בתור שריונות. מרמה 36 תוכלו למצוא חפצים שיש בשמם גן-עדן, אלו חפצים שתומכים מאוד בשריונות ושווה לקנותם את חפצי הגן עדן תוכלו לראות בנפחים למינהם מרמה 29.

קורה לכם מצב שאתם נלחמים נגד מישהו והחפצים שלכם טובים יותר ועדיין מפסידים? יש הסבר פשוט לכך. עריכה

אימון הבסיסי של הכישרון, זריזות והכריזמה הוא החשוב ביותר. שחקנים עם בסיסי טוב יותר בדרך כלל ינצחו בקרבות עם נשקים שווים.

  • הכוח נמדד לפי עשרות, על כל 10 כוח שיהיה לכם, תקבלו +1 נזק.
  • הכישרון הוא מגדיל את הסיכוים שלכם לפגוע ביריב, אם הכישרון שלכם גדול מהזריזות של היריב אתם תקבלו יותר מ-50% סיכוים לפגוע בו.
  • הזריזות היא אלמנט מאוד זול ומאוד טוב, הזריזות היא מאפשרת לך לחמוק מהתקפותיו של היריב ובכך לא לקבל נזק.

אם הזריזוץ שלך תיהיה גבוהה משל היריב הוא יתקוף אותך עם סיכוי פגיעה קטן מ50%.

  • התחייה היא אלמנט לא חשוב ביחס לשאר, אם יש לכם למשל 50 תחייה, בכל שעה יתוסף לחייכם 50 חיים.

בנוסף כל תחייה מעלה למקסימום החיים שלכם 2 חיים.

  • הכרזימה חשובה מאוד מפני שהיא מאפשרת לך לתקוף פעמיים ובכך להכפיל את הנזק שלך,כמובן אם תצליח לפגוע ביריב.

סיכוי המכה הכפולה שלך נמדד ביחס לכריזמה של יריבך. אם יש לי 50 כריזמה וליריב שלי יש 40 כריזמה  יהיה לי סיכוי של 10% לתקוף מכה כפולה.